We zijn op zoek naar een support medewerkers die ervaring hebben met 1e en 2e lijns support. In deze functie van IT Servicedesk medewerker houd je bezig met het vaststellen van gemelde incidenten. Je probeert de incidenten telefonisch zelf op te lossen en je adviseert de gebruikers waar nodig. Indien dit niet lukt, dan schakel je specialisten in. Daarbij is het noodzakelijk dat je de juiste informatie verzamelt en dit goed communiceert. Naast de servicedesk ga je ook meewerken aan de hardware, bijbehorende administratie handel je af en maak je eigen in de systemen van dit bedrijf.
Servicedesk medewerker IT - Bedrijfsprofiel
Dit bedrijf richt zich op de farmaceutisch industrie. Zij bieden een leerzame werkomgeving. Zo zijn er goede door groeimogelijkheden en kun je een goed salaris verwachten.
Servicedesk medewerker IT - Functie eisen
Voor deze functie zoeken wij het volgende profiel:
MBO niveau 4, MBO+ of HBO opleiding afgerond richting IT
Ervaring als servicedesk medewerker voor 1e en 2e lijns
Je bent communicatief vaardig en je vindt het leuk om klanten aan de telefoon te woord te staan
Je hebt kennis van; Office 365, Windows 7/8, ActiveDirectory, Citrix, ITIL.